EkologijaNajnovije vijesti

Šta vi mislite o ovoj ideji?

Svi smo svjesni situacije na našim vodama.Mi ih najviše posjećujemo, uživamo u njihovim ljepotama kojih je sve manje i manje, a sve češće smo svjedoci kako ih i mi sami uništavamo i onečišćavamo njihove obale.
Siguran sam da ste bezbroj puta “na vodi” našli smeće nas samih – ribolovaca koji oko sebe bacaju ambalažu hrane i pića koje su sa sobom ponijeli i konzumirali, a i ambalažu od ribarskog pribora.
Ja znam da se svijest može promjeniti, ni ja se prije nisam obazirao na to gdje ću baciti smeće, ne samo u ribolovu, nego uopšte.
Sada su mi džepovi pravi mali kontejneri, samo smeće je u njima, a supruga i ja smo takvo razmišljanje i postupanje usadili i u našeg šestogodišnjeg malog ribolovca – i on ambalažu slatkiša koje pojede, ili stavi u džep, ili da nama da mi stavimo u naše.
Nije mi se jednom desilo da mi predivno mjesto na kojem bih mogao provesti dan uživajući u ribolovu pokvari
šarenilo smeća na istom i nisam jednom to isto smeće kupio na jedno mjesto i pominjao u sexulanom kontextu svakog onog ko je to tu bacio, pogotovo kad bi smeće bilo ambalaža ribarskog pribora.
Da se razumijemo, ponavljam dio koji sam napisao iznad, nisam ja “ekolog” od rođenja, mene moji nisu učili da stavljam papiriće u džepove.
Nisam ni extrem koji sada hoda ulicom i gleda hoće li neko nešto baciti pa da ja progovorim koju kao “savjesni građanin”, ali, kad imam priliku, želim ovde napisati koju o tome.
Jasno je da je situacija u Bosni i Hercegovini takva da je, osim golog preživljavanja, sve na margini.
Nekome sada reći – mi se borimo za prava ribolovaca, vjerujem da bi osim kiselog osmjeha dobili i “ćega, ba?!”.
Niko ni ne pokušava, svi šute i trpe, samo povremeno neko Udruženje “šatro-ekologa” koje za “ubleha-projekte” diže pare, napravi okrugli sto na temu: “Uticaj globalnog zagrijavanja i smanjenja količine leda na polovima na parenje jednogrbih kamila”, a da se vidi kako oni, kao, rade i namjenski troše te pare.
U razgovoru sa jednim prijateljem sa stranice, nadošli smo na ideju da pokušamo MI – ribolovci, uraditi nešto po tom pitanju.
Ideja je sljedeća – da jednog dana, nekog radnog, a poslije radnog vremena, izadjemo na rijeke koje protiču kroz centre naših gradova, sa štapovima, a da na udice zakačimo nešto od onog što tim našim rijekama pliva, možda i u većim količinama nego što je riba – flašu, cipelu, kesu, nešto od allways-a, durexa…..prepuštam vama na maštu, a da se o tome obavjeste mediji.
Ja bih pokušao uputiti poziv svim Udruženjima koja egzistiraju u Sarajevu i da se to održi negdje u centru grada, recimo, oko Skenderije.
U Tuzli isto ima više Udruženja, pa bi i tamo to trebalo biti koordinirano, da se pokušaju i u Tuzli, a i u Sarajevu barem za taj čin zanemariti animoziteti izmedju Udruženja, a koji, svima nam je jasno, postoje.
Eto, to je jedna ideja, nije teška za realizovati.
Koliko je realno realizovati tako nešto?
Napišite svoj komentar i mišljenje.

Pročitajte i:   Obavijest o odgađanju Otvorenog prvenstva BiH u lovu ribe udicom na plovak za mlađe kategorije

2 thoughts on “Šta vi mislite o ovoj ideji?

  • Postavio bebe 06 August, 2008
    samo se skupa mozemo tome problemu oduprijeti.mislim da i sami najviše zagađujemo iste rijeke koje posjećujemo.da počnemo od opušaka koji mogu biti kobni za jednu pastrmku,pa da ne nabrajam dalje.o ovakvim temma treba stalno pisati pa ni uspjeh nece izostati.ne slažem se sa kolegom koji pominje divljake.ljude treba pravilno usmjeriti i onda ide sve kako treba.senade ideja ti je odlicna,samo naprijed,primjerom odlaganja smeća u košaru i drugi će slijediti isti.
    BISTRO
    Bosanski Novi-Novi-Grad

    ——————————————————————————

    Postavio SMOKUSA 28 July, 2008
    Momci nemam mnogo vremena pa cu samo par rijeci o podrzavanju ideje, ali morate znati da pored vas zive ljudi koji sami sebe nazivaju BALKANCIMA sto se tice ekologije ( DIVLJACI) . Navescu vam jedan primjer a, ja sam to dozivio prije 15 dana.Bio sam vodic u reviru na Mladicu jednom svom poznaniku iz POLJSKE starom ribaru, lovi covjek i odjednom izvadi iz dzepa od srebra nesto u obliku kao kutija za naocale ja gledam mislim neki mamac,on tu kutiju razvuce i stavi na sjedalo na camac. Nakon dva zabacaja zapali cigaretu i gle cuda u tu srebrenu kutiju istresa pepeo od cigarete i nakraju da skratim tu noc popusio je 10 cigareta i sve i cikovi su zavrsili u kutiji koju je na kraju zatvorio i stavio u dzep.
    EH STA RECI GDJE SMO MI A GDJE GOSPODA IZ POLJSKE
    SMOKUSA

    ——————————————————————————

    Postavio jaskofin 28 July, 2008
    Ideja je idealna ali jos jedna stvar. Kako probuditi svijest naseg naroda. U ovom slucaju to je tesko ali udruzenja o zastiti prirode mogla bi uticati na nadlezne organe koji bi postavili kazne za ovakav nacin ophodjenja prema prirodi. Naravno ne moze se uticati i pratiti ko baca smece i gdje ali kada ti udare po licnom dohodku onda se svi smire. Znam primjer na primjer u ovoj zemlji gdje zivim svaki gradjanin odvaja za ekoloski sistem od licnog dohodka. Tako da su svi nauceni da bacaju smece ondje gdje treba. Mjesta za ribarenje su tako uredjena da mozes jesti sa travnjaka i betona. Uz dozvolu koju kupis na rijeci moru ili slicno jezeru dobivas i prospekt o odlaganju smeca koji je obavezan a ribocuvari pregledaju mjesto na kojem si ribario ukoliko se smece nalazi na tom mjestu javljaju nadleznim organima koji preduzimaju kaznene mjere i salju racun kuci ili ti ga pisu na licu mjesta. Kazne su basnoslovne nekad prelaze i kazen saobracajnih prekrsaja. Ja sanjam za taj dan kada se kod nas bude uveo takav rezim. Tada nece biti isplivanih riba na povrsini i otrova u nasim prelijepim rijekama. Ova zemlja je bila mocvara nekad i isplivala je iz mocvare tako da ima najvise voda u Evropi oko 60000 jezera samo a da ne pricam o rijekama. Dakle kad ovi mogu da odrzavaju toliku silu vode zasto mi ne mozemo nekoliko jezera u nasoj zemlji koja su najposjecenija a kamoli rijeka. Pa svi da uloze marku u ove projekte doslo bi do podpunog ociscenja prirode.
    Ovo sto je Senad rekao da smo naucili tako istina je ja sam tek u ovoj zemlji saznao sta je ekologija i kako se cuva prirodno dobro. Kod nas nas opusteni razum nije dovoljan da sprijeci zlo koje sami sebi cinimo. I uvijek sam govorio priroda nagradjuje covjeka upravo onoliko koliko covjek nagradi nju. Zato ovu nagradu treba da zasluzimo. I ideja je divna ali ja nisam u stanju da prisustvujem ove godine ali ako se ovo bude ustalilo svake godine onda cu vjerovatno prisustvovati. Isto tako mi ribari se mozemo organizovati oko ciscenja rijeka koje proticu kroz nase gradove jer te rijeke i pored zagadjenja daju neke vrste autotonih riba. Koje jos nisu istrebljene ali su na izmaku snaga. Zato treba da se angazujemo prije nego unistimo sve sto nam je drago. Onda od nas ribara nece biti nista mozemo slobodno da se pakujemo u trece zemlje da bi ribarili. Ali u tim zemljama ne mozemo da se ponasamo kao u svojoj i jako je usamljeno ribariti bez druga i prijatelja na vodi. A ko je veci prijatelj nama ribarima nego priroda. Pokloni nam tako lijepe primjerke a mi se potrudimo da unistimo sve to sto nam ona poklanja. Prema tome pamet u glavu i sto vise ovakvih ideja i manifestacija.
    BRAVO I BISTRO

    ——————————————————————————

    Postavio hero 28 July, 2008
    ja sam uvijek za. Najmanje deset emisija se bavilo i pominjalo zagadjenost i oneciscenje voda. Najmanje 50 dopisa svim institucijama i federalnim i drzavnim je poslato al…..

    ——————————————————————————

    Postavio Kovach 27 July, 2008
    Kao sto rekoh, podrzavam svaku ideju u borbi protiv otpada, a sve sto se radilo treba uvijek pokusati medijski propratiti. Senade sta mislis na ideju da pokusas nekako stupiti u kontakt sa nekim iz FTV-a pa ako vec imaju emisije sa temom ekologije da pokusamo dogovoriti da se snimi nekoliko emisija na raznim lokalitetima. Dakle, svaka emisija bi bila snimljena na drugom ribolovnom podrucju i da drustvo koje gazduje tim podrucjem organizuje ciscenje jednog dijela obale sto bi bilo snimljeno. Mozda malo teze za realizovati ali bar bi mi ribolovci licnim primjerom pokazali kako se to radi, a mozda nekog i postidimo !

    ——————————————————————————

    Postavio ERVIN 27 July, 2008
    NAPOKON JEDNA IDEJA DA SE SVI SLAŽEMO. SAMO DA JE TO KRAJA ISPOŠTOVATI.NAJBOLJE BI BILO TO ORGANIZOVATI POČETKOM SEPTEBRA KAD SVI DOĐU SA GODIŠNJIH ODMORA PA DA TO I VIDE.BISTRO

    ——————————————————————————

    Postavio Seha 27 July, 2008
    Na Federalnoj vozi emisija “Ekovizija” a mozda nebi bilo lose javiti i Heru sa NTV Hayat. Siguran sam da ima zainteresovanih za ovaj projekt.

    ——————————————————————————

    Postavio indir 27 July, 2008
    Ovo malo čistih planinskih rijeka što je ostalo planiraju da pregrade mini centralama kao što je slučaj sa Ugrom neki dan sam saznao u Ministarstvu šumarstva,poljoprivrede i vodoprivrede SBK-a da na djelu Ugra na području općine Travnik planira se izgradnja 5 mini centrala sa potpunim pregrađivanjem korita i stvaranjem akumulacije za napajanje SRC Babanovac vodom i za topove koji če usljed nedostatka snijega isti praviti.Mislim da trebamo napraviti emisije koje če pokazivati ovakve primjere po čitavoj BIH samo neznam koja bi TV kuča htjela to raditi.

    ——————————————————————————

    Postavio indir 27 July, 2008
    Ovu ideju podržavam mogao sam neki dan napraviti jedan takav prilog kada je u koritu rijeke Lašve ribolovac pronašao uginulo prase oko 100 kg.nakon dojave odmah sam otišao u Općinu da prijavim jednoj od službi a bogami sam dva sata šetao od jedne do druge službe dok se nisu dodgvorili čija je to nadležnost,a imao slučajeva od prošle godine kad nam je ribolovac zaražen brucelozom jer je htio ukloniti bačenu ovcu iz korita primjera ima puno rijeke su nam postali otpadni kanali industrijskih zona.

    ——————————————————————————

    Postavio zijo 26 July, 2008
    Ideja fenomenalna,samo jos sve to dobro isplanirati i sprovesti u djelo…Ja licno mislim da bi to bio jedan od najcivilizirnijih vidova protesta u BiH,a koi bi zasigurno obradovao svakog njenog RAZUMOM OBDARENOG gradjanina!!!

    ——————————————————————————

    Postavio svirac 26 July, 2008
    Bez zelje da komentarisem bilo sta …. JA SAM ZA …. Uz rizik da ispadnem kompletan idiot, dogovorenog datuma cu na Skenderiju doci sa varalicarcem i ima da sibaju binde, kurtoni i role toalet papira!!!
    p.s.
    Tu na Skenderiji sam prije 10-ak dana loveci klijena ulovio predivnu potocaru od 51 cm. Sta bi tek bilo da je rijeka cista???
    Link sa slikom pastrmke:
    http://bistrobih.ba/noviforum­/viewtopic.php?f=5&t=67&start=60­

    ——————————————————————————

    Postavio esso 26 July, 2008
    Drago mi je g-dine Ervine da ste se oglasili poslije duže vremena i to baš na ovu temu o zagađenosti voda u čemu Kanton Sarajevo prednjači. Slao sam Vam i e-mail da pokušam svjetima i vlastitim iskustvom Vam pomoći oko otvaranja zasebnog revira na Maloj Bosni, obzirom da se nalazim daleko od Bosne te nisam u mogućnosti lično sudjelovati u aktivnostima koje planirate poduzeti. Ne želim kritikovati Vaš rad iako ima dosta problema na vodi, u radu ribočuvarske službe, poribljavanja…, Ne želim iz razloga što ste uložili mnogo novca za nešto što ne vrijedi toliko i što sam i sam bio u problemima u kojima ste Vi sada, dok sam bio predsjednik odbora SRD”ILIDžA” i sve što ste napisali stoji. Morate biti svjesni da isti organ koji je dao Vama vode na korištenje je istovremeno dao i saglasnost privrednim i vanprivrednim subjektima da kroz svoju djelatnost vrše i zgađenje vodotokova u čijoj se blizini nalaze. I sam znam koliko sam vremena proveo obilazeći sve te koje ste pomenuli u pokušajima da uvedem koliko-toliko reda na vodama. Interesantno imao sam dosta uspjeha u tome. Ne predajite se i pokušajte okrenuti list i problemima prići na drugi način. Kako sam ja radio najbolje Vam može reći Krečo Amir koji je zajedno sa mnom proveo dosta vremena i truda da postignemo cilj.
    Što se ideje g-dina Senada tiče, dobra je, ali se vidi da je iznešena u afektu obzirom na trenutno stanje voda Kantona Sarajevo, pa bih predlošio da se ista razradi i da postigne cilj, a to je da animira i upozna građanstvo o neodrživosti ovakvog stanja, obzirom da strukture vlasti nije briga, a kao što sam prethodno napisao, najveći su krivci za ovakvo stanje.
    Bistro

    ——————————————————————————

    Postavio senad 26 July, 2008
    Bistro, Ervine!
    Bas mi je drago sto si se javio, vjerujem da si najkompetentniji da kazes nesto na ovu temu.
    Iskreno, ovo mi se odavno vrti po glavi, pogotovo kada sam prošlo ljeto u Vilsonovom setalistu na Miljacki sreo jednog čovjeka koji je vršio analizu vode.Sisao sam do njega i pitao ga za situaciju sa Miljackom, ali i za ostale vode.Nakon sto me pitao ko sam i sta sam, sto me to interesuje, te pošto je dobio odgovor, pozvao me da dodjem do njega da mi da podatke koji su, kako je sam rekao “pogubni”.
    Činjenica je ova – od ukupne količine vode koja dolazi u Sarajevo, 3/4 su otpadne vode.I ono malo čiste vode na kraju postane otpadna.
    Nisam imao vremena otici do njega na Ilidžu, ali cu pokusati uraditi to, da dobijem tacne podatke o hemijskom sastavu vode svake od rijeka na Kantonu Sarajevo.
    Ervine, ništa od ovoga sto si napisao me nije začudilo, i sam sam gore napisao da pretpostavljam da je situacija takva, jer ko jos brine o vodama, koga to interesuje.Pogotovo “ako nema njih” u tome.
    Ne mislim da iko ima razloga da te vrijedja, jer nisi ni ti ovim nikoga uvrijedio nego napisao kako je i sta je.
    Molio bih sve one koji zele napisati komentar da se drze teme i da pisete nesto konkretno.Moj prijedlog je bio ovaj gore na pocetku, da na taj nacin pokusamo skrenuti paznju javnosti na alarmantnu situaciju sa vodama.
    takodje, ovom prilikom bih zamolio sve vas koji imate neke podatke koji bi konkretno pokazali koliko je ta situacija alarmantan, da mi ih proslijedite na mail.
    Bistro!

    ——————————————————————————

    Postavio ERVIN 26 July, 2008
    SENADE ERVIN JE PREDSJEDNIK UDRUŽENJA USR¨CENTAR¨NOVI KORISNIK RIBOLOVNIH PODRUČIJA KANTONA SARAJEVO.IDEJA TI JE FENOMENALNA AL KAD BI SVI RIBOLOVCI TO HTJELI DA PODRŽE.PRVO U NAMA VLADA RASKOL RADI VRLODOBRO POZNATE SITUACIJE OKO GAZDOVANJA VODAM. AL LJUDI I PRIJE NIŠTA NIJE BILO BOLJE ŠTA VIŠE GORE.JA SAM ULOŽIO NOVAC,VRIJEME I ŽIVOT VJERUJUĆI U TE TAKVE PRIČE DA SE MOŽE NEŠTO URADITI.AL VJERUJTE DA U VLADAJUĆIM STRUKTURAMA VLADA HAOS ŠTO SE TIČE VODA EKOLOGIJE I NADLEŽNOSTI KO BI ŠTA TREBAO DA RADI.FEDERACIJA,KANTON,OPŠTINE I RAZNORAZNE INSPEKCIJE. ZNAM DAĆEME DOSTA RIBARA POSLIJE OVOGA NAPASTI AL JA VAM PRENOSIM SAMO STVARNO STANJE IZ VLADAJUĆIH STRUKTURA KOJE SU NADLEŽNE DA SE BRINU O TOME I TO FINANSIRAJU.VEĆINA RIBARA NIJE NI SVJESNA KAKVO JE KATASTROFALNO STANJE NA VODAMA AL SE TO VJEŠTO KRIJE I NEIZNOSI U JAVNOST ANALIZE RIBA IZ SVIH VODA SU POZITIVNE NA RAZNE METALE I OPASNE MATERIJE.A JA LIČNO SAM ODBIJEN NA SVIM PROJEKTIMA ČIŠĆENJA,EKOLOGIJE I TURIZMA.A PROLAZE NEKA UDRUŽENJA KOJA VEZE NEMAJU SA VODAMA AL U NJIHOVIM UPRAVNIM ODBORIMA SJEDE LJUDI KOJI TO GURAJU I TOGA MORAMO BITI SVJESNI.JEDINO ZAŠTO DAJU NOVACU VEĆIM KOLIČINAMA JE LIJEČENJE OD NARKOMANIJE I ALKOHOLIZMA GDJE SU ONI I NJIHOVA DJECA.A SVE OVO IMAM NAPISMENO SVI DOBIJU DO 3.000 KM MAKSIMALNO A SAMO ZA LIJEČENJE OD OVISNOSTI NARKOMANIJE I ALKOHOLIZMA DAJU I PO 10.000 I 15.000KM.VJEROVALI ILI NE JA KAO KORISNIK RIBOLOVNOG PODRUČIJA KOJE PLAČAM DEBELO GODIŠNJE NEMOGU DA NAPLATIM NI ONO ŠTO JE PO ZAKONU ODREĐENO.A DAJU PLANINARIMA DA ŠETAJU I ČISTE LAFO KORITO RAKITNICE.I TAKVIH SLUČAJEVA PREKO GLAVE SVE OVO VAM PIŠEM JER RIBARI I LJUBITELJI PRIRODE NEMAJU UVID U SVE ŠTO SE DEŠAVA IZA ZATVORENIH VRATA.SVE I KAD SE UHVATE ZAGAĐIVAČI NEMA KO TO DA SANKCIONIŠE JER SE NEMOGU DOGOVORITI ČIJA JE NADLEŽNOST. A KAD SE NAPLAČUJE TAKSA ZA OČUVANJE VODA SVI SE ZNAJU UGRADITI A ZA PORIBLJAVANJE I ČIŠĆENJE VJERUJTE NEMA NI FENING.ZA TO NIJE NIKO NADLEŽAN TAKO JE KAŽU U ZAKONU ŠTO SE NISTE PRIJE BUNILI.MILIJONE ONI PODJELILI IZMEĐU SEBE VODOPRIVREDA,FEDERACIJA I KANTONI.NIKO DA NE ODVOJINI 0,1%ZA PORIBLJAVANJE.OVO VAM JE PRAVA ISTINA I ZATO SU RIJEKE OVAKVE KAKVE SU.POGLEDAJTE KOLIKO VAM SE ODBIJA NA RAČUNU ZA OTPADNE VODE,PA KAD REGISTRUJETE VOZILA LJUDI TO SU MILIONI A VODE KATASTROFA I ZATO BI TREBAO JEDAN VELIKI PROTEST NA NIVOU BIH DA SE MALO TRZNU I VIDE DA VIŠE TO NE PROLAZI.AKO IMA PITANJA ODGOVORIČU NA SE SAMO MOLIM BEZ VRIJEĐANJA!!!
    BISTRO

    ——————————————————————————

    Postavio Senad 26 July, 2008
    Sto ne postavi ovo?
    Sad cu ja postaviti, neka je iznad ovog, neka bode oci.

    ——————————————————————————

    Postavio Seha 26 July, 2008
    Pogledajte link.. Samo je pitanje dana kad su vase lokalne vode na redu.

    http://www.dnevniavaz.ba/doga­djaji/mozaik/pomor-ribe-u-rijeci-tinji­

    ——————————————————————————

    Postavio Seha 26 July, 2008
    I bilo je krajnje vrijeme. Sjecam se kao pionir sam cesto sto preko ribarskog udruzenja sto preko skole cesto isli na rijeku i cistili njene obale od raznoraznog otpada. Nevidim zasto tako nebi moglo biti i danas. Samo naprijed cuce se i nas glas. Alase treba biti primjer drugima i bas kao sto ti radis to je najpismeniji put da naucimo nasu dijecu a zacrvenimo susjedne ribare i ostale koji ostavljaju otpad. Ctam nedavno samo od bacenih najlona na obali evrope godisnje strada oko 10.000 raznih vrsta ptica i ostalih zivotinja. BiH naravno neulazi u statistiku a da jeste ova cifra bi bila……….. Iskreno strah me i pomisliti !

    ——————————————————————————

    Postavio StariAlas 26 July, 2008
    BISTRO SENADE,
    SUPER IDEJA, MI RIBOLOVCI MORAMO DA POKAZEMO OSTALIMA KAKO TREBA CUVATI PRIRODU, SLAZEM SE SA KOVACHEM, NISAM N I JA U MLADE DANE VODIO O TOME RACUNA VALJDA ME NIJE NIKO NAUCIO TOME, ALI SADA KADA IDEM SA SINOM U RIBOLOV PRVO STO RADIM OKACIM ONU CRNU RUZNU (KESU) VRECU NA NAJBLIZE DRVO ITO JE ZA SMECE ,MOJ SIN MI KAZE ZASTO MI MORAMO DA STAVLJAMO SVE U OVU KESU A OSTALI BACAJU GDJE STIGNU, JA MU KAZEM NEKA SINE KADA VIDE NAS VALJDA SE I ONI DA POSTIDE, JOS JE NAJGORE KADA ODEM DA KUPIM ONO STO ONI BACAJU, JOS JEDNOM SUPER IDEJA SAMO NAPRIJED!!!!

    ——————————————————————————

    Postavio dzeno 26 July, 2008
    Senade ideja je stvarno genijalna i moram ti priznati da mi se odmah svidjela !!

    ——————————————————————————

    Postavio Kovach 25 July, 2008
    Senade ideja nije losa, a sjetices se vjerovatno da sam i ja jednom pisao vijesti na tu temu. Ni ja takodje nisam ranije toliko vodio racuna o tome gdje cu baciti smece, a u zadnje vrijeme mi rasipanje smeca itekako smeta. Mislim da u skoro svakom Statutu Udruzenja stoji u “ciljevima i programskim zadacima” zastita covjekove okoline i ribljeg fonda pa red bi bilo malo vise i provoditi te ciljeve. Ipak mi najvise uzivamo u prirodnim ljepotama na obalama rijeka i jezera. Ako nema kontejnera i ako je tesko pokupiti smece u vrecu pa odnijeti do prvog kontejnera onda sigurno nije tesko zapaliti vatru i baciti to smece da izgori i ne vija se po vodi ili obali.
    OBJAVIMO RAT PLASTICNIM BOCAMA, KESAMA I OSTALOM SMECU !!

  • Vidite, kod nas na drini u Gorazdu nije samo problem necistoca veliki problem je nedostatak ribe. Od Visegradske brane dokle ima jezera djeluju krivolovci po republici srskoj tj. mreze koje unistise i mlađ ikrupniju ribu tako da mi sportski ribolovci ispastamo. A sad su i cijenu ribolovnih dozvola povecali sa 50 na 100 km. hmmm mudar potez. sportski ribolov dole zivio krivolov. Tako djeluje savez sportskih ribolovaca BiH. Ubijaju i to malo uzitka. Njihov moto je unisti sve sto se unistiti moze.
    Savijesni ribolovac. Ove god. bez dozvole.

Comments are closed.