Vratimo jezeru Bočac prirodnu ljepotu uz podršku Grohe i Everwave inicijative

Svijest o globalnom ekološkom problemu zagađenja plastikom sve više je tema javnosti, zbog niza dokaza o štetnim utjecajima plastike i tvrdnje da je zagađenje plastikom jednako važan problem kao i klimatske promjene.

Vazduh koji danas udišemo sadrži mikročestice plastike, jer je plastika pronađena i u tlu i u hrani. Vremena za rješavanje ovog smrtonosnog problema je sve manje, jer ako se talas zagađenja nastavi do 2040. godine, težina plastičnog otpada u morima mogla bi da nadmaši ukupnu težinu svih morskih riba.

Mnoge kompanije izbacuju plastiku iz svoje proizvodnje i kreiraju strategije kako redukovati njenu upotrebu ili je skroz eliminisati, među kojima se Grohe vidno ističe. Grohe je već postigao spomenuti cilj i zbog toga je lider u borbi protiv plastike, a ne samo jedan od onih koji pokušavaju da se izbore sa zagađenjem. Plastic-free pakovanje koje je spremio Grohe trebalo je biti gotovo do marta 2021. godine, međutim iz mnogo razloga ovaj proces je trajao duže nego što je očekivano. Naime, proizvodi koji su već dostupni na tržištu i dalje će sadržavati plastiku, kao što su pakovanja Grohe potrošnog materijala, GrohClean, ljepilo za fiksiranje ili mast za podmazivanje. Tokom faze tranzicije, kupci će i dalje moći pronaći proizvode sa plastičnim pakovanjem, koji će u budućnosti podleći promjenama kako bi se omogućilo pakovanje bez plastike u svim Grohe proizvodima.

Od 2019. godine, Grohe pruža podršku Everwave-u, Njemačkoj nevladinoj organizaciji koja djeluje širom EMENA-e koja je sebi postavila cilj zaštite okeana od plastičnog otpada. Grohe-ovoj inicijativi u vezi sa globalnom plastičnom krizom uveliko pomaže kontinuirana saradnja sa Everwaveom i donosi značajan napredak u pravcu Grohe eliminacije plastike iz ambalaže proizvoda, ali i Grohe vodenim sistemima koji mogu pomoći u spašavanju od plastike u svakodnevnom životu. Svake godine, osam miliona tona plastičnog otpada završi u svjetskim oceanima, a zagađenje okeana samo plastičnim otpadom se desetostruko povećalo od 1980. godine. Možemo zaključiti da se naši oceani utapaju u plastičnom otpadu. Na sreću, potrošači su svjesniji nego ikad kakve posljedice naše ponašanje ostavlja na planetu.

Pročitajte i:   СРД 'Алаговац' Невесиње: Забрана риболова до 1. јуна

Adekvatan pokazatelj toga u našoj zemlji možemo vidjeti na primjeru jezera Bočac koje se nalazi na rijeci Vrbas, na području opština Mrkonjić Grad, Kneževo i Banjaluka. Plastične flaše, trupci, kao i drugi otpad koji je donio Vrbas uzrokovale su nakupljanje oko 10.000 kubnih metara plutajućeg otpada, te je u uslovima niskog vodostaja i velikog dotoka vode došlo do pucanja zaštitne mreže.

Jezeru Bočac je sasvim sigurno bilo neophodno dugoročno rješenje, a upravo tu je na scenu stupio Grohe sa svojom inicijativom i predstavio Grohe Blue kao inovativno rješenje koje potrošačima omogućava da vode održiviji način života nudeći svježu pitku vodu ravno iz česme u vlastitom domu i na taj način plastične flaše učinio nepotrebnim u budućnosti. Kreirali su organizovano čišćenje jezera Bočac, gdje je akcija bila da sa svakim Grohe Blue kupljenim od 1.augusta do 31.decembra 2021.godine, jedna kila riječnog otpada biva prikupljena od strane Everwave čamaca za čišćenje.

Sa Grohe Blue inicijativom, Grohe je utjecao na moć svojih kupaca da povrate otpad iz rijeke, ali istovremeno je pomoću spomenutih vodenih sistema pomogao potrošačima da uspješno izbjegavaju plastične boce u budućnosti, kreirajući na ovaj način mogućnost uštede četveročlanoj porodici čak i do 800 plastičnih boca. Brend vjeruje u odgovornost pojedinaca i organizacija u isto vrijeme, te je na taj način stvorio dalji podsticaj ljudima o očuvanju i čišćenju zajedničke sredine, te ih potaknuo da djeluju odmah.

Pročitajte i:   Bistro BiH: Jezero Alagovac i Bilećko jezero - 1. dio

Ponekad, nije dovoljno samo investirati u budućnost, nego je također potrebno nadoknaditi greške koje smo pravili u prošlosti. S tim ciljem na umu, Grohe vjeruje u sinergiju individualnih i organizacijskih odgovornosti za zaštitu prirodnih izvora vode.

Aktivacija Grohe Blue u kontekstu kampanje “Made for your Water” informisat će ciljnu grupu o kontinuiranom partnerstvu sa Everwave-om koje uključuje aktivnosti čišćenja, te o mjeri protiv plastičnog zagađenja. Svojim Grohe Blue vodenim sistemom Grohe je razvio tehnološku inovaciju za smanjenje upotrebe plastike u budućnosti, te obnavljanje krhkih ekosistema već pogođenih plastičnim zagađenjem, Grohe je predstavljen kao vodeći brend u smislu održivosti.

Već aktuelnu temu eliminisanje plastike iz svakodnevnog života i prirode potrebno je približiti prosječnom kupcu koji još uvijek nije 100% upoznat sa globalnom krizom koja nam prijeti, te edukovati ljude, a naročito djecu, da svojim navikama itekako mogu ujecati na stvaranje bezbjednije budućnosti. Ne smijemo dopustiti uništavanje prirodnih bogatstava kao što se to desilo sa rijekom Vrbas, koja je na neki način bila odlagalište otpada. S druge strane, kupci se sve više okreću brendovima koji su posvećeni zdravlju naše planete i koji nude rješenje i dodaju pravu vrijednost svakodnevnom životu.

Grohe ispunjava te želje, a najbolji pokazatelj je inovativni proizvod Grohe Blue. Uz to, eliminacijom plastike iz ambalaže proizvoda, brend dokazuje svoj status u pogledu transformacije ekološke održivosti. Grohe inspiriše druge da slijede isti pristup i pokazuje misaono vodstvo i dodaje još jednu prekretnicu u svojoj 20-godišnjoj historiji održivosti.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.