EkologijaNajnovije vijesti

Nagrađene najbolje novinarske priče iz oblasti okoliša

Prvo mjesto za najbolju novinarsku priču osvojila je novinarka BH radija 1 Sanela Habeš
Prvo mjesto za najbolju novinarsku priču osvojila je novinarka BH radija 1 Sanela Habeš

Konkurs za najbolju novinarsku priču, blog ili fotoreportažu u okviru javne kampanje podizanja javne svijesti u oblasti upravljanja otpadom ”Čist okoliš-Čista savjest” Federalnog ministarstva okoliša i turizma, okončan je danas dodjelom nagrada.

Prvo mjesto za najbolju novinarsku priču osvojila je novinarka BH radija 1 Sanela Habeš, drugoplasirana je novinarka Hayat televizije Irmela Šabanović Malić, dok je treće mjesto osvojio Emir Felić, urednik za ekologiju i turizam  Federalne novinske agencije.

Cilj kampanje je bio podizanja javne svijesti te edukovanje i informisanje javnosti o upravljanju otpadom na području FBiH.

Federalna ministrica okoliša i turizma  Branka Đurić je istaknula da je konkurs za najbolju novinarsku priču bio jedna od značajnijih aktivnosti u okviru kampanje s obzirom na to da su mediji u direktnom kontaktu sa građanima.

Mišljenja je da građani trebaju shvatiti da je odlaganja otpada preko centara za upravljanje jedino ispravno rješenje, a da mediji, svojim djelovanjem, tome mogu doprinijeti.

Pojasnila je da su na konkurs pristizale razne priče o ‘divljim’ deponijama, o načinu pravilnog odlaganja otpada i o centrima za upravljanje otpada.

Pročitajte i:   Poziv na Prvenstvo SRS F BiH u mušičarenju za seniore - ekipno i pojedinačno

– Okoliš nema granica. Zrak, voda i zemlja zavise od svakog pojedinačno – kazala je ministrica Đurić.

Najavila je da Ministarstvo ima namjeru nastaviti sa kampanjom, a ukoliko Svjetska banka ne bude htjela nastaviti finasirati projekt, to će učiniti Ministarstvo.

U finalni krug ocjenjivanja koje su vršili  ekperti iz oblasti zaštite okoliša pri Ministarvu i novinari, ušlo je osam radova. Pobjednik je izabran jednoglasnom ocjenom žirija. Osim tematike, ocjenjivao se stil, inovativni pristup i razumijevanje problema.

Kapanju podizanja svijesti u oblasti upravljanja čvrstim otpadom ”Čist okoliš-Čista savjest”, koja je dio Drugog projekta upravljanja čvrstim otpadom, provodilo je Federalno ministarstvo okolišta i turizma BiH. Sredstva za kampanju su osigurali Švedska međunarodna korporativna agencija SIDA i Svjetska banka.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.