Definitivno jedan od boljih velikih enduro touring motora.. Kada sam sebi trazio maxi enduro ili dual sport touring (kako to danas vole reci) bilo je par makina u igri srce je vuklo ka ducati-ju multistradi, a razum je rekao v strom.. Razlika u lovi majko mila nesmijem ni progovoriti tu cifru.Nova Multistrada 366.000 danskih kruna, a stroma sam uzeo model K8 spusten sa 160.000 na 110.000 DKR.. Ovaj GS je mrak motor, ali i on je kod mene takodje boze sacuvaj cijena, a i nepase mom stilu voznje to sto ima kardan koji nerijetko zna i zajebavat i ostaviti raju na putu.. Kod vas u SWE malo jeftiniji motori bas kao kao i auta, ali jos uvijek cifra da trepavice otpadnu.. Moras voditi racuna i na cijene odrzavanja i pronaci neki servis u ciji rad imas povjerenje jer ovi servisi danas mimo toga sto pofino klempiraju raju nerijetko i uniste motor tokom nevjestog servisiranja. Ja sam tako popizdio na njih da sam ih na prvom servisu 1000 km postrojio sve koji su se nasli u radioni.

. Pa jebote zaoblili mi glave na 3 sarafa koliko su stezali konjine.. U stvari sta rade daju djeci koja se obucavaju i tu su na praksi da se uce na tvom motoru.. Maksimalno neodgovorno.. Takodje i rodjak koji zivi u Malmeu je imao problema sa onim servisom blizu luke. Zestok fuseraj. Ono bas moras pitati raju koji servis u blizini tebe radi svoj posao kako treba.. Ja od tada sam sebi radim servise. Spojim ugodno sa korisnim i vozdra. Nije to nuklearna fizika ako se iole razumijes u mehaniku i pored sebe imas kompjuter u koji si ubacio service manual po kome na kraju krajeva rade i u servisu i gdje imas sv e objasnjeno do u detalj..To je najbolji nacin i da upoznas svoj motor ako negdje krepa da otklonis kvar na licu mjesta.
Nego reci ti meni za sta imas namjeru koristiti motor (za loko voznje) ili za malo duza putovanja.. Jesi li prije vozio motore i tako to. Jer ima i povoljnijih solucija ukliko ti radius kretanja nije preko 1000 km mada raja i sa tim manjim kubikazama obidju svijet.
Hej bas mi godra sto razmisljas u tom pravcu
